Tuesday 4 January 2011

Prefa-te inima in stea







Prefa-te inima in stea,

Sa te aprinzi unde voi vrea..

Sa te aprinzi in orice clipa

Cand glasul meu te va chema!

 

Am o stare de bine, desi nu e tocmai bine si ma sperie gandul ca iar se intoarce roata, si iar imi va fi rau. Am un microb adanc bagat in creier care ma macina la fel ca un cancer incetul cu incetul. Sta acolo si duhneste a rau. Il simt si nu am cum sa scap de el.

Dar imi va fi bine. Mi-a fost bine, imi este bine si imi va fi bine. Intotdeauna se intampla asa, de fiecare data m-am ridicat si am stat cu pieptul in fata. Bring it on! Am trecut prin prea multe ca sa cedez acum, doar ce m-am incalzit.

Mi-a lipsit sentimentul asta, sentimentul de a insira o gramada de aberatii din suflet.

Sper sa ne revedem in formula asta. Remember?! I had one a long time ago.

Voi?

 

Apropo.. Piesa dupa care e samplata cea de mai sus e a lui George Nicolescu - prefa-te inima in stea , va propun sa o ascultati . :)

CheerS!

1 comment:

  1. frumoasa melodia. atat cea de aici, cat si cea dupa care aceasta e samplata.

    ReplyDelete